"Twingly statistik"

torsdag 14 augusti 2014

Långpromenader......grannkatt......



Idag har matte och jag gått två längre promenader i det sköna vädret…….Det är lagom varmt för både matte och mig......





Det prasslar skumt inne i skogsdungen.....


...och på andra sidan också....mysko....




Vilopaus....




Här har jag upptäckt en mycket spännande doft.....




En främmande hund passerar förbi inne på fotbollsplanen...




...och där borta leker två hundar med varandra.....inte heller några som jag känner igen....




Ett kort stopp vid närbutiken.....Vad är det för ett litet djur???















Nu ska matte gå upp till den sjuka grannens katt och ge den mat och göra rent i kattlådan. Hans matte åkte med ambulansen tidigt i morse och är inlagd på SÖS nu igen.

Det var inte Robban som hämtade henne för han har jobbat på stationen i Skärholmen idag och det ska han göra i morgon också…Jag tror att han är på väg hit just nu……















Skönt att ligga ute på balkongen en stund.....













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar