"Twingly statistik"

lördag 23 augusti 2014

Off shore-race....


Idag har Robban, Carina och jag varit på Off shore-racetävlingar här i Nynäshamn. 




Först trodde vi att vi inte skulle kunna komma dit för värsta åsk-och regnvädret bröt ut bara två timmar innan vi skulle åka. 



Precis när Carina kom hit så upphörde ovädret och det klarnade upp och det var ju tur……



Carina hämtade oss så vi åkte i hennes bil. Tack o lov var det ju inte långt till tävlingarna för det är ju inte roligare att åka i hennes bil precis……

Jag tycker att det var ganska så kul och spännande att vara där fast jag kollade mer på omgivningen än på tävlingarna…..och så hade Carina med sig varmkorv i en mattermos som jag också fick smaka  av…..jättegott!









Doftar gott....









Kollar på en jack russell som är nere och leker i vattnet..




Lite ruggigt blev det dock i längden för det blåste hårt och så var det ganska så fuktigt efter regnet….


















Nicklas kom också förbi samtidigt som hans mamma Carina kom hit men bara för att visa upp sin nya bil som hans pappa hade köpt åt honom. Det är en mycket välvårdad Volvo 940 kombi som bara har haft en ägare tidigare. Så nu var Nicklas glad igen men han ville inte följa med på tävlingarna utan han skulle till sina kompisar som vanligt....















Och nu är jag dötrött…….Vet inte om jag orkar med någon kvällsrunda?????























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar