"Twingly statistik"

tisdag 8 september 2015

Dåligt humör.....choklad....







Robban har varit i Stockholm i ett ärende idag men innan han åkte så tog vi en tur till Ica Maxi. Matte var tvungen att handla kattmat och en del andra saker. 




Vi stannade också till inne i centrum för matte ville köpa sallad från den fräscha salladsbuffén i köttbutiken. Hon fick så mycket sallad så det räckte både till lunch och middag åt henne. Ja, Robban käkade också sallad. Matte passade på att köpa närodlad potatis också.





Jag var på urdåligt humör och skällde ut alla som kom för nära bilen och det riktigt argt och högljutt. Både matte och Robban blev jätteförvånade för jag brukar aldrig skälla eller vakta bilen. Det är Albin som gör det annars.....



Äntligen hemma igen....











Jag har varit lite sur på Iris också när hon har varit för närgången. Tack o lov begriper katten vad jag menar så hon går sin väg....


Även om alla proverna var bra hos veterinären så tror matte att det är något som inte okej med min hälsa när jag får de här dåliga dagarna...Matte har stark intuition och brukar ha rätt säger hon.....Frågan är bara vad?












Väntar på Robban. Vi ska ta en kort promenad innan han åker




Jag trodde att det var Carina som hade parkerat där men det var hennes arbetsgivare. Jag tror att hon körde turister som ville besöka Chokladhuset...Lite besviken blev jag.....











Matte gick separata promenader med oss på eftermiddagen..







Albin hade urinmarkerat hur många gånger som helst...







....och så blev det de vanliga stoppen när han bara står och filosoferar



Här är det obligatoriska stoppet utanför huset. Han stannar där precis varje gång...Man kan verkligen undra vad det är som rör sig i huvudet på honom....



Jag har fått syn på Timo. Han och hans matte ska tydligen gå in till centrum.....
















.....enligt matte. Vi hundar får ju inte äta choklad








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar