"Twingly statistik"

måndag 7 september 2015

Tråkig....höna.....bekväm





Idag har det inte hänt så mycket. Vi har gått de vanliga promenaderna. Det har varit riktigt skönt ute även om det var lite blåsigt






Albin försöker ofta busa och tackla mig på promenaderna men jag bryr mig inte utan går bara vidare och låtsas som ingenting. Han får väl tycka att jag är tråkig.....




Och vad tittar vi på här?





Albin kan inte riktigt fatta vad det är för något?



Det är en stor höna som spatserar omkring. Det fanns flera inne på tomten bakom buskaget såg jag men jag var måttligt intresserad.........




Ett kort stopp vid närbutiken. Robban skulle köpa kaffefilter...Passar på att vila en stund...




......medan Albin kollar in en hund som är uppbunden utanför butiken





...ser ut som en amstaff eller liknande hund













Albin envisas med att vila med en hård tröskel som huvudkudde....Ser ju skönt ut !!!!!






......medan jag ser till att ha det lite bekvämare. Matte har ju alltid sagt att jag är väldigt bekväm av mig så varför inte leva upp till det?
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar