"Twingly statistik"

lördag 16 maj 2015

En dag utomhus.....



Vi har varit ute i det sköna vädret större delen av dagen........


Bild från morgonrundan. Redan då var barn i skateparken. Senare på dagen var det fullpackat med folk där....


Och så fick jag syn på Robbans tradare men jag låtsades inte om den....



Albin verkade mer intresserad av bilen....



Här har han hittat en intressant doft....



Albin kollar in en fågel vid strandkanten....




......och jag kollar in ett par hundar. Nej, jag känner inte dem....



Albin verkar intresserad av vattenfontänen. Jag höll mig på avstånd...



Albin vill undersöka det mesta som vi passerar. Allting är ju så nytt för honom....




Vi träffade min kompis Timo....Han är jättesnäll....



Albin vågade inte hälsa på Timo utan höll sig vid sidan om....





Albin ville fram till strandkanten....



Jo, han tog några försiktiga steg ut i vattnet....








Jag stod på avstånd och kollade. Vatten och jag hör inte ihop....



Hundratals eller kanske tusentals myror höll på att bygga en myrstack. Det kryllade av myror....






Vilopaus




Många håller på med sina båtar nu....



Kollar in en hund som kommer och ska passera oss....Hoppas att han sköter sig....



Albin gillar den här utsikten....



Robban använde sitt midjebälte idag. Praktiskt!



Vet inte vad Albin har fått syn på?



Vi gjorde ett kort stopp vid närbutiken också....



Äntligen kommer Robban ut...






Albin njuter av vädret och promenaden....








Nu är både jag och Albin dötrötta och vill vila. Matte ska kolla på hockeyn Ryssland - USA och hon tycks få sällskap av sportintresserade Leo....


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar